Fantas simsblogg

Bra simslåt

Av Fanny - 2013-04-09 15:43

Denna simslåt har jag fastnat på lite (läs vääääldigt mycket). Den är ganska schysst, enligt mig! Dock tycker jag nog att IRL-versionen är lite bättre, i den här versionen låter rösten lite läskig... Den är från R&B-stationen!


 
 
Ingen bild

Asiye

9 april 2013 16:06

Kanske lite smart om du kunde skriva namnen på låten?

Fanny

9 april 2013 16:09

Lite onödigt med tanke på att det står i videotiteln, som man ser?

 
SimsMixy

SimsMixy

9 april 2013 16:23

Haha har aldrig på en stereo i mina simmars hus xD Men om dem skulle sätta på den själv så låter jag den gå tills den dör ;) (Snacka om lathet!)

http://simsmixy.blogg.se

 
Evelina

Evelina

9 april 2013 16:55

Haha vad fult ;), älskar irl låten :)

http://eveandmaria.blogg.se

 
Ingen bild

Kaisa

9 april 2013 18:43

Hej, jag vill inte låta korkad men jag fattar inte vart det står vad låten heter, ja kanske e trög ja vet inte! Jag ser ingen videotiltel nån stans...:/

 
misan

misan

9 april 2013 19:14

låter fult i spelet, men älskar liksom "musiken" så jag lyssnar på den när jag spelar...

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Becccka

9 april 2013 19:18

Ååååh!!!! Vad jag älskar den låten den e med i min favvo film LOL och när jag hörde låten på Sims blev jag alldeles galen!!! LOVE IT p.s låten heter The Big Bang och e gjord utav rock mafia featuring milen cyrus :D

Fanny

9 april 2013 19:31

Visste inte att hon var med i den .__. Gillar inte ens henne, haha! Det bevisar ju hur bra jag är på att göra research på min musik

 
Ingen bild

Becccka

9 april 2013 19:19

Oj mena såklart miley cyrus :P

 
Ingen bild

Linnéa

11 maj 2013 18:41

Låten heter , som sagt The Big Bang, är gjord av Rock Mafia och jag fick iallafall låten från FIFA 13, då den är med i soundtracket så det var nog så den blev polulär :)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar