Fantas simsblogg

Upptagen

Av Fanny - 2014-05-04 21:17

Hej hörni, det var ett tag sedan nu. Det känns som att jag hela tiden kommer med massa sådana här inlägg, men nu när det var så länge sedan jag skrev något tänkte jag bara att det vore schysst av mig att titta in här lite snabbt och bara berätta lite hur läget ligger till. 


Jag har inte glömt bort bloggen, absolut inte. Grejen är snarare den att jag har extremt mycket att stå i just nu. Och då menar jag inte att jag vill lägga tiden på annat, jag är verkligen väldigt upptagen. Jag har inte bara massa prov och skoluppgifter, jag har även lyckats gå och bli magsjuk, åkt till London med familjen och så har jag två dansuppvisningar i veckan och en massa rep inför dessa. Sen fyller även pappa år snart och jag måste fixa present och hjälpa till med hans fest osv. Jag hinner liksom inte med bloggen.


Egentligen borde jag sitta och skriva på texten som man får F i idrott om man inte lämnar in till på onsdag istället för att skriva här, så jag måste dra nu tyvärr. Det är ju rätt surt alltså, för tro mig - jag hade bloggat om jag hann. Jag ska försöka hinna med att skriva något här i alla fall!


 
 
Sims3Superstar

Sims3Superstar

4 maj 2014 23:16

Hej! Jag vet att du är ganska upptagen för tillfället,(Jag med dessutom) så jag tänker gå in på bloggen minst en gång per dag. S
Puss från Simmy!

http://sims3superstar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linnea

5 maj 2014 14:55

Tacktack för att du skrev varför du är borta ifrån bloggen! Hoppas att du inte stressar så över den, den är ju som du sa sist på prioritets listan just nu. Jag vet att dett är hektiskt de sista veckorna i sexan- allt man ska hinna med! Jag borde t.ex läsa på finska prov nu, haha... (bor i Finland) Och sen så är det ju dansen. Nåja, troligen grejar du nog allt;)

 
Ingen bild

Anonym

5 maj 2014 18:32

Åh, London<3 Lycka till med texten till idrotten:)

 
Ingen bild

Katia

6 maj 2014 16:03

Du behöver inte skriva varje dag, och förstår att det är lätt stressigt i slutet :)
Det är bra att du säger om att du har mycket ^^
Men lova snälla att inte bli som thesimsblogg.bloggplatsen.se
Hon har inte skrivit snart på över 1 och halvt år

 
Cherry

Cherry

6 maj 2014 18:31

Ta det lugnt bara, det viktigaste är ju att du hinner med allt som måste göras :) Vet hur det känns, ibland är det som om man behövde dubbelt så mycket med tid.

http://chesims.blogspot.se

 
majimajsan

majimajsan

7 maj 2014 11:42

Hej! Jag har saknat din blogg. Synd att du har så stressigt! Ett tips: lägg ut ett inlägg per vecka, tex. Varje torsdag eller måndag. Hoppas du lägger upp nåt snart!

http://majimajsan.bloggo.nu

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar