Fantas simsblogg

Så kan det gå

Av Fanny - 2014-06-04 19:40

ALLTSÅ?!

 



Det här är inte bara första gången jag får över tusen besökare, det är dessutom drygt tusen fler än vad jag fått som mest... Det är säkert för att The sims Sverige delade ett av mina inlägg på deras Facebook. Är helt i chock, haha! Så himla kul att fler har hittat hit! Jag hoppas ni som kommer hit kommer att tycka om bloggen och kanske besöka den någon mer gång. Det är bara att fråga mig om ni undrar något om bloggen, jag är ganska snäll så...!


Tack så otroligt mycket hörni, bäst är ni :)


Uppdatering: Herregud, det är över 2000 nu! Det här är helt fantastiskt, jag är så tacksam!

 
 
Ingen bild

Linnea

4 juni 2014 21:26

Du förtjänar att få så mycket besökare... Din blogg är ju så bra •^^•

Fanny

4 juni 2014 21:34

Ååh, tack!

 
Ingen bild

Ida

5 juni 2014 20:20

Stort grattis, det förtjänar du verkligen!

Fanny

6 juni 2014 09:29

Tack, vad gulligt!

 
Erika Empress

Erika Empress

7 juni 2014 18:55

Jag hittade dig via The Sims Sverige! :) Fastnade direkt! Du skriver så bra så jag blev väldigt förvånad när jag läste svar på någon frågestund (bläddrade ganska långt bak :P) och fick veta att du är 13 år. :o Jag trodde att du var äldre. xD
Skitbra blogg, verkligen! :)

http://www.workingclassnobody.blogg.se

Fanny

8 juni 2014 16:30

Åh, vad gulligt, tack!

 
Ingen bild

Anonym

2 juli 2014 23:14

Du förtjänar verkligen det antalet besökare du får, så bra kvalitet på alla inlägg du gör, snygg design på bloggen.. O.s.v O.s.v :)

Fanny

3 juli 2014 10:22

Tack!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar