Fantas simsblogg

Sommar

Av Fanny - 2014-06-12 08:45

Nu ska jag snart iväg till skolan för att äntligen ta sommarlov! Det ska bli så himla skönt att vara ledig så länge, nu när man krigat så mycket i skolan den senaste tiden.

Det finns däremt baksidor med ledighet också, tyvärr. I alla fall för den här bloggen. Det är nämligen så att jag kommer vara borta i stort sett hela sommaren. Delvis utomlands, delvis bara på ställen som helt enkelt inte är hemma. Detta innebär ju då att jag inte kommer att ha tillgång till min simsdator medan jag är borta, eftersom den är stationär. Det blir dock inte en hel sommar utan sims (för let's face it, det skulle jag aldrig klara), jag tänkte försöka lösa det genom att spela på min laptop, fast utan CC och med bara typ två expansioner så att det inte går så segt. Så jag kommer att kunna spela fram material till bloggen, men inte fullt ut liksom.


Ett problem som fortfarande kvarstår är dock att jag kommer att vara utan stabilt internet en stor del av sommaren. Jag brukar kunna få internet ibland, men kommer vara långt ifrån nåbar hela tiden. Så vi får se hur det blir med uppdateringen. Jag får väl försöka tidsinställa saker så fort jag får internet, typ. Sen kanske det inte spelar så jättestor roll om jag uppdaterar så mycket under sommaren eller inte, jag tycker i alla fall att ni ska försöka vara ute och njuta så mycket som möjligt- för det kommer jag nog vilja göra. Bloggen lär nog inte stå helt still i alla fall.


Hoppas ni alla får ett fantastiskt sommarlov!

 

 
 
Ingen bild

Anonym

12 juni 2014 10:43

Känn ingen press, du ska göra vad du tycker är roligt och bara vi vet att du lever så klarar vi nog av 2 månader utan regelbunden uppdatering. Ha kul i sommar, blogga när du vill och har tid!

 
Ingen bild

Anonym

12 juni 2014 12:18

Hoppas att du får ett underbart Sommarlov och jag behöver din hjälp: Mitt spel fryser ibland (diamanten snurrar, z-tecknen rör sig...) men spelet är fryst. Varför blir det så här ibland? Och hur löser man det?

 
Ingen bild

Sauron

12 juni 2014 21:51

Anonym:
Mitt spel brukar också frysa och det händer endast om jag spelat länge, i flera dagar osv. Testa att stänga av ditt spel och börja spela igen om några dagar eller spela bara några timmar pär dag.
Hoppas att det hjälpte! :-)

 
Ingen bild

Anonym

13 juni 2014 08:40

Tack Sauron, det ska jag testa =)

 
Tove

Tove

13 juni 2014 11:50

Hej!
WCIF håret till simmen du har på bilden?

http://www.dreamsims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

13 juni 2014 14:55

Hej jag har råkat uppdatera till senaste versionen och massa användbara saker har försvunnit, vet du eller någon här bland kommentarena hur kah ska göra för att avinstallera senare uppdateringen?

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar