Fantas simsblogg

Ladda ner: High waisted skinnies

Av Fanny - 2014-06-15 09:15

Dessa byxor har jag använt så mycket att det nästan är pinsamt. Alltså, i stort sett varenda sim jag gjort på senaste tiden har dem. Rekommenderar dem verkligen varmt till er, de är både snygga och av väldigt hög kvalité!



 
 
Ingen bild

Emilia

15 juni 2014 11:34

Hej, tänkte bara fråga om du vet vilket expansionspaket eller prylpaket det är man får alla dessa coola barnsaker i? Typ playpin, nya spjälsängar osv.

 
Ingen bild

Frida

15 juni 2014 18:36

Dessa och Icia's jeans är de jag använder på typ varje sim jag gör. Jag spelar i princip bara med kvinnliga simmar så det är ofta de används!

 
Ingen bild

Erica

15 juni 2014 22:11

Åhh, jag har sett dessa jeans på både din och Simsdeluxe blogg och älskade d redan hos henne. Avskyr bara att jag inte kan ladda ner de (via Dropbox). Har både ett konto och Dropbox nedladdat på datorn men det står bara att filen är farlig eller okänd. Vet någon hur man blir av med det/har detta hänt er någon gång?

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar