Fantas simsblogg

Ladda ner: Hår från Simsxolove

Av Fanny - 2014-06-29 08:00



Simsxolove är en skapare på Tumblr som gör jättebra saker. Bland annat har hon tagit några hår från Store och gjort om dem så att de fungerar för barn! Det tycker jag är hur bra som helst, det finns inte tillräckligt med bra frisyrer till barn, alls. Här är två av hennes set med sådana hår, men det finns betydligt mer på hennes sida, så in och kolla, HÄR!







 
 
Watervalleysso

Watervalleysso

29 juni 2014 12:30

Yay! Bra inlägg behövde verkligen sådana hår till min blogg :P :)

http://watervalleysso.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sofia

11 juli 2014 11:02

Jag ääääääääälskar din blogg! Dina inlägg är otroligt välskrivna och så känner jag mig alltid trygg med dina nedladdningstips eftersom du testar dem själv. Tusen tummar upp!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar