Fantas simsblogg

Simself

Av Fanny - 2014-07-11 10:45


Lekte lite mer med Pose player och utsatte min simself för lite modell-tortyr. Har finslipat henne lite nu men är i stort sett ganska nöjd med henne - hon är inte så lik mig när hon ler men annars är hon faktiskt helt okej, lugnt den bästa hittills i alla fall! Dock mycket snyggare än jag, hahah, mitt ansikte är mer babyface-aktigt. Är också rätt avis på att den lille jäkeln slipper tandställningen. 

 
 
Stella

Stella

11 juli 2014 10:59

Hej! Hur tar du foton på skärmen för att sedan lägga ut dom på bloggen?

http://stellamenzies.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jag

11 juli 2014 12:55

Du kan ju alltid ladda ner en tandställning ;)

 
Ingen bild

Frida

11 juli 2014 12:55

Du är ju bara 13 så ditt ansikte kommer likna mer din sim när du blir äldre (;
Tycker det är svårt att göra sig själv i Sims, mycket lättare att göra en kändis eller så.

 
Ingen bild

Olivia (Via04)

11 juli 2014 16:31

Jag tycker den är väldigt lik dig, men såklart när man tänker på hur långa och "vuxna" tonåringarna är i sims så är det väldigt svårt att göra sig själv eftersom antagligen är dom för mycket barn eller för mycket vuxna, det är därför jag aldrig kan göra mig själv..

 
Ingen bild

Emilia

11 juli 2014 19:20

När kommer svaren från frågestunden?

 
watervalleysims

watervalleysims

11 juli 2014 19:25

Hon är jättelik dig!

http://watervalleysso.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

11 juli 2014 21:47

Hon är jättelik dig! Jag har aldrig privat att göra en simself :o

 
Ingen bild

Hehe

12 juli 2014 03:52

Den är jättefin men inte snyggare än dig, gulligare än dig kan man inte bli, haha. <3

 
Isa

Isa

12 juli 2014 07:56

Stella: du trycker på tangenten C

http://Isanssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Wissla

12 juli 2014 08:25

Det ser ut som Jennifer Bodin :D

 
Stella

Stella

12 juli 2014 09:56

Men vart hamnar bilderna sedan och ska man redigera dom på något sett?

http://Stellamenzies.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

12 juli 2014 15:22

Hej Fanny! Jag har ett litet problem och det är att jag har en ny dator en Mac och nu ser mina sims gubbar helt hemska ut! De är suddiga och kläderna med! Har hört att man ska gå in på alternativ och sänka till låg på allt på grafiken men det hjälper inte! Jag är jättefrustrerad! Vet du hur man får bra kvalitet igen?

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar