Fantas simsblogg

Ladda ner: Affischer/tavlor

Av Fanny - 2014-07-17 11:30

Jag hittade precis skaparen Hoxton på Tumblr som jag tycker gör fantastiskt fina affischer/tavlor att ladda ner till sitt spel! Jag har faktiskt upptäckt att affischer ofta kan göra mycket mer än en tror för ett rum, rummen ser mer personliga ut då och mindre tomma liksom. Här ser ni några affischer som hen har gjort, de jag tyckte var finast men jag rekommenderar absolut att ni kollar hens sida HÄR för det finns många fler där. 







 
 
watervalleysims

watervalleysims

17 juli 2014 18:52

älskar den med glasögonen! skit fin!

http://watervalleysso.bloggplatsen.se

 
Sara, Simsdeluxe

Sara, Simsdeluxe

17 juli 2014 19:58

Sååå fina! Laddade ner dem häromdagen. :)

http://simsdeluxe.se

 
Ingen bild

Maria

17 juli 2014 20:26

Så sjukt fina! Skulle gärna haft ett par sådana i mitt riktiga rum, den med Totoro är underbar!

 
Cherry

Cherry

17 juli 2014 21:17

Vilka coola! Jättebra tips, dessa ska laddas ner till mitt spel ^^

http://chesims.blogspot.se

 
Ingen bild

Emilia

18 juli 2014 00:16

Håller med Maria, jag skulle vilja ha dessa affischer både i spelet och i mitt riktiga rum, haha. Älskar stilen på dom du valde att visa på bloggen, så coola! :)

 
Ingen bild

Emilia

18 juli 2014 09:15



Hej Fanny! Jag har ett litet problem och det är att jag har en ny dator en Mac och nu ser mina sims gubbar helt hemska ut! De är suddiga och kläderna med! Har hört att man ska gå in på alternativ och sänka till låg på allt på grafiken men det hjälper inte! Jag är jättefrustrerad! Vet du hur man får bra kvalitet igen?

 
Ingen bild

Felicia

18 juli 2014 09:26

Hur laddar man ner dem på sidan? (:

 
Ingen bild

Anna

18 juli 2014 12:35

Emilia: Ta bort all CC och se ifall det är något utav det som stör. Ibland om man laddar ner från Exchange så kan spelet lagga väldigt mycket.

 
Ingen bild

Emilia

18 juli 2014 12:41

Till Anna: tack för svaret men jag har inget nedladdat material så det kan inte vara det :(

 
Ingen bild

Anna

19 juli 2014 11:55

Då vet jag inte vad det är :(

PS. Fanta, mer såna tips tack! Behöver nya tavlor :D

 
Ingen bild

Linnea

19 juli 2014 15:38

Vill ha dem IRL och i sims! Såå fina!
Emilia: du ska höja på inställningarna, inte sänka:) Hoppas det funkar, annars frågar du i Fantas frågelåda!

 
Simsly

Simsly

19 juli 2014 18:06

Fina!

http://simsly.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emilia

20 juli 2014 09:24

Okej ska pröva det! Tack för att ni är så snälla och svarar mig (Anna och Linnea) :D

 
Ingen bild

Alva

15 augusti 2014 19:29

Hej, jag skulle ladda ner affischerna, men när jag var inne på sidan med dom så hittade jag inte var man laddade ner dom. Det kanske är jag som är trög men var laddar man ner dom på sidan där de finns? (såg ingen Download knapp)

Bra blogg bwt! :)

Fanny

15 augusti 2014 20:35

Klicka där det står "Enjoy"!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar