Fantas simsblogg

The sims 4-release

Av Fanny - 2014-09-04 10:59

Nu har det varit lite tomt här ett tag, men jag har haft väldigt mycket annat för mig och inte riktigt orkat eller hunnit spela sims, särskilt inte blogga om det. Hoppas det är okej!


Idag släpps äntligen The sims 4 i Sverige! Har ni det än? I så fall, tycker ni det är bra? :)


Jag har faktiskt inte ens bestämt mig om jag ska ha det eller inte, om jag ska vara helt ärlig. Jag är inte så sugen egentligen. Jag har så många The sims-spel redan, hahah. Jag har liksom inget större behov att byta ut trean. Men ja, jag vet inte, det vore ju spännande att testa ändå, och ni vill väl gärna läsa om det, eller hur? Som sagt, jag har inte bestämt mig (har i alla fall inget satt i sten), så vi får se hur det blir. Tycker ni jag ska köpa det?

 
 
Ingen bild

Vetfortfarandeintevilkennamnjagskaha

4 september 2014 13:37

Jag tänker köpa det i eftermiddag :) tror du att digital deluxe är värd 100 kronor mer är limitens edition? Eller borde jag skriva det här i frågerutan? Jag tycker ändå det hör till inlägget? :( jag älskar iallafall din blogg och jag hoppas att du får tid att uppdatera oftare i framtiden :) <3

 
Ingen bild

Vetfortfarandeintevilkennamnjagskaha

4 september 2014 13:39

Limited*

 
Ingen bild

I :3

4 september 2014 13:50

Vet inte om jag vill ha det själv, så det skulle väl vara lite kul att läsa om hur det är och så. :) #thesims4
xD

 
Felicia

Felicia

4 september 2014 14:28

Köpte spelet så fort affären öppnade! Gillar det verkligen och tror att det kan bli lika bra om inte bättre än The Sims 3.

http://lilissim.blogspot.se

 
Ingen bild

Olivia (Via04)

4 september 2014 15:31

Jag tycker verkligen du ska köpa det, och förresten är det nästan fritt i världen, liksom, du kan gå runt i ditt kvarter (vilket är väldigt stort) och hälsa på andra, och så kan du åka till andra kvarter.. xd Och så kan du faktiskt åka till andra städer och göra saker där även om du bor i en annan, så du behöver inte byta värld för att få vara i den. cx Och så är det en rolig sak att när dina simmar lagat något så brukar dom väldigt ofta ta selfies på maten.. xd Såklart, om du vill veta mer (eftersom det finns liksom 104891274 saker att göra, så det skulle nog inte ens få plats i kommentaren eftersom det är så himla mycket) så kan du titta på youtube på nån som spelar det, jag rekommenderar Lifesimmer. c:
förresten, barnen ser mycket mognare ut vad jag tycker iaf, så jag tror jag faktiskt kan göra en simself och bara välja åldern barn.. Vilket äger! :D

 
Ingen bild

Anna

4 september 2014 15:44

Förbeställde mitt, så fick det direkt när klockan blev 00.00, så spelade en stund då. Jag rekommenderar att du köper det, till skillnad från i sims 3, så laggar det inte. Sedan tar det typ 30 sekunder att starta spelet, och även laddningsskärmarna (heter de så? lol) går lika snabbt. Man kan ha en dator som är typ normal, liksom inte överdrivet bra eller dålig men ändå kunna ha högsta grafik utan problem.

Fast jag hade nog köpt ifrån ett ställe som var billigare, då jag tycker priset är lite överdrivet. Köpte mitt limited edition för kanske.. 300-350 kr, minns inte riktigt.

 
Ingen bild

Sims3spelare

4 september 2014 16:45

Jag tycker att du får välja själv, men jag tänker inte skaffa det. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det är lika roligt som the sims 3. Har sett på typ alla videor sims har lagt upp om the sims 4 och sett några när dom spelar det. Och tycker inte det verkar så kul.

 
jenny

jenny

4 september 2014 17:14

beställde det igår, längtar efter att få spela, tycker sims 3 sög, gillade inte mycket där haha, plus att det laggade sönder 24/7, nej sims 4 är nog mycket bättre

http://jennyakerlundberg.devote.se

 
Ingen bild

Ellie

4 september 2014 17:27

Jag har det, började spela kl 05.00 . Jag ville ju spela innan skolan.

 
Ingen bild

Wilma

4 september 2014 18:33

Nu har jag spelat Sims 4 i 11 timmar utan paus (hahahah) och jag måste bara säga: Det är större än du tror. Världen är så mycket större än de öppna världarna i Sims 3. Kvarteren är stora och laddningssidorna tar inte alls lång tid. Mycket nya kläder kom med Sims 4 också som inte var med i demon, de är jättefina verkligen. Jag älskar hur humören påverkar hur man pratar och umgås med annat folk och jag älskar att man kan ha vanliga kläder på sig under graviditeten (<333 goodbye nattlinnen). Det är väldigt roligt, jag skulle rekommendera dig att köpa den!

 
Ingen bild

Linnea

4 september 2014 20:03

Tyyyyy~stnad. Ska man säga "välkommen TS4, hopps du får en trevlig tid och gör många simmare glada" LOL? Jag säger det iaf! Hoppas ni är nöjda ni som köpte/tänker köpa spelet! Tyvärr kostar det 60€ här i Finland (600 kr, ungefär) och är lite fööör dyrt för mig. Var hittar ni spel för 300-350 kr, egentligen? :) Lite nyfiken :)

Går demon BTW att köra på laptop? Gamla stationär en klarar den inte :'(

 
Ingen bild

Frida

4 september 2014 20:46

Har bokat det och ska hämta ut det imorgon:) Är supersupertaggad! Tycker du borde köpa det faktiskt. Bara om du vill såklart

 
Ingen bild

Anonym

4 september 2014 21:08

Linnea: titta det föra inlägget.

 
Ingen bild

Anna

4 september 2014 21:17

Jag vet inte heller om jag vill ha det.. Verkar så komplicerat med att man måste se till deras humör på "riktigt". Är mycket enklare i trean. Jag föreslår att man kollar på en Let's Play på Youtube.
Verkar ganska trist osv.. Jag håller mig fortfarande till trean eftersom jag älskar trean, och så har jag inte råd att köpa fyran just nu.

 
Ingen bild

Sofia

5 september 2014 07:39

Näääe köp det inte. Då behöver inte jag känna mig ensam om att inte göra det hehe

 
Ingen bild

Amanda

5 september 2014 13:41

Jippie, då har jag fått mitt nu, ska börja spela snart:D Party!!

 
Ingen bild

Alex

5 september 2014 17:32

Köp det på cdon då. Min syster bokade dagen innan den kom ut. Så kom den 4 september. Jag är jätte nöjd med spelet 👌

 
Ingen bild

Anna

6 september 2014 03:56

Insåg nyss att jag glömde inkludera en länk där man kunde köpa det billigt, antar att andra också är intresserade utav det speciellt ifall de känner sig osäkra på ifall de vill ha det.

Här köpte jag mitt iaf:
http://www.kinguin.net/category/9380/the-sims-4-limited-edition-origin-key/

 
Ingen bild

Nordsvensk

6 september 2014 09:38

Det verkar sjukt roligt läst kommentarerna och vill bara ha det mer och mer!

 
thesimslife

thesimslife

6 september 2014 11:26

Fick spelet utav min pojkvän som en överraskning. Hade inte tänkt köpa spelet själv då jag ville helst vänta.
Har dock inte hunnit spelat än. Så får väl testa och se hur det är.
Men läste kommentarerna ovan och man blir lite småsugen på att starta hehe :))

http://thesimslife.webblogg.se

 
Simsly

Simsly

6 september 2014 15:58

Har köpt sims 4 och tycker det är helt okej.

http://simsly.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alice

6 september 2014 20:17

vet du hur man får tillbaka bebisarna från dagis i the sims 4?

 
Ingen bild

Loizzie

7 september 2014 10:14

Om jag ska va ärlig så är detta inte bättre än sims 3.
Men jag kanske får en annan uppfattning när jag spelat ett tag men än så länge inte det bästa spelet.

 
Ingen bild

Fokus istället va!

7 september 2014 14:40

Du uppdaterar ju nästan aldrig längre, fokusera på sims

 
Felicia

Felicia

7 september 2014 15:04

Jag hade förbeställt mitt så det kom i torsdags. Jag har inte haft The Sims 3 själv, utan jag har spelat The Sims 2 fram tills nu xD. Så för mig så är det ju en hel del förbättringar med 4:an. Jag gillar det verkligen även om jag inte riktigt har vant mig än.

Jag förstår hur du tänker men det skulle i alla fall vara jättekul att kunna läsa om sims 4 på din blogg! :) Du skulle ju kunna köpa grundspelet, men om du inte gillar det så behöver du ju inte bygga vidare med alla expansioner.

http://feliciaholmstedt.blogg.se

 
Ingen bild

Annie

7 september 2014 15:23

jag är djupt besviken på sims 4! man kan inte gå vart man vill och hur man vill i staden. Barnen går från bäbis till barn, de hoppar alltså över ett stadium, småbarn.
Man har inget att göra när simmarna på på jobbet, plus att dom typ bara flyger till jobbet!

 
Zuko

Zuko

8 september 2014 11:04

Jag var väldigt negativ till The Sims 4 men när jag tittade på Sofee Sims på Youtube blev jag jätte sugen på att spela det!

http://zukossimsblogg.bloggplatsen.com

 
Ingen bild

Anonym

8 september 2014 15:56

Jag tycker personligen att du inte ska köpa TS4. Köpte det men blev dock väldigt besviken eftersom att de har tagit bort saker som ingen är nöjd med att det har blivit borttaget, (småbarn, skapa en stil, pooler m.m) Helt enkelt så har de bara försämrat det istället för att det ska bli bättre än de andra(the sims ts2 ts3) När man fött barnen så är barnen som ett föremål, man trycker på själva ''vagnen'' eller vad man ska kalla det när man ska göra nåt med bebisen, och man kan endast ta upp den genom själva sängvagnen. Men det är upp till dig att köpa!

 
Ingen bild

Johanna

8 september 2014 16:13

Fyller år imorgon så då får jag mitt sims! Som jag längtar!

 
Ingen bild

Anonym

8 september 2014 21:05

Jag fick det i fredags och installerade det idag. Jag tror att jag gillar det men det är extremt ovant. Jag tycker inte att du ska köpa det, vänta isåfall tills det gått ner lite i pris.

 
Ingen bild

M

11 september 2014 12:27

Har följt din blogg ett tag utan att kommentera. Jag tyckte att detta var lite dyrt men köpte det ändå, men jag måste säga att jag är imponerad. Laggar eller buggar ingenting, inget hack trots att min dator har minimikraven för spelet och mer levande simmar. Det känns som om deras liv flyter på bättre och möjligheterna är fler. Några expansion-paket till detta grundspel så är det helt klart det bästa sims-spelet.

 
Ingen bild

nattali

11 september 2014 20:49

Jag ska få sims 4 i morgon + en hellt ny dator är riktigt taggad för jag fyllde år i går 14 jippi. Så nu är man en fjortis. Har sätt några film klipp på 4an. Det ser inte så roligt ut. Men är det de?? Behöver veta det snbbt innan jag köper det i morgon :)

 
Ingen bild

Durcilla -Bloggar om det övernaturliga

12 september 2014 19:05

Jag har köpt Sims 4 och det är awesome ;)

Vissa saker saknar man, tex att man inte kan resa lika lätt inom staden och att det inte finns några pooler..

Men spelet passar mig bra :)

 
Ingen bild

wilma

15 september 2014 19:36

Tycker inte du ska köpa det eftersom att det inte verkar så roligt sedan är det mindre realistisk grafik vilket jag tycker är dåligt.
Jag är personligen inte intresserad men om jag någonsin blir det så blir det inte på ett BRA tag.

 
Joella

Joella

22 september 2014 02:48

eloo, jag köpte 4an av Sims tycker helt klart att trean är mycket roligare och bättre, så kan rekommendera dig att fortsätta spela trean, där har du den öppna värden och man kan göra mycket mer roligare saker :) hoppas du väljer rätt hur du ska höra B)

http://joella97.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Someone who has TS4

24 september 2014 17:24

TYCKER ATT DU VERKLIGEN SKA KÖPA DET!!
Det är jätteroligt, tar typ 3 sekunder att spela, mycket snyggare simmar, 5 miljarder saker att göra, man kan bygga hus mycket enklare och göra simmar så himla enkelt! Det finns till och med en inställning för alla som spelar med laptops! Stor favorit! Kostar 499:- på MediaMarkt har vanliga versionen inte premium eller så!
Dessutom kan man förstora saker! Man ska bara hålla in shift+å!!!

 
Ingen bild

puma

8 november 2014 15:19

jag har inte köpt sims fyra men jag tycker verkligen att du ska köpa det för det skulle ju vara roligt och veta du tycker!!!!

 
Ingen bild

mirre

18 november 2014 09:48

Jag behöver verkligen hjälp! Jag köpte sims 4 för ett tag sen och spelade. Sen behövde vi typ installera om allt och så på min dator för att den hade virus. Och nu när jag ska ladda ner så går det inte för att jag använt koden en gång redan? vad ska jag göra? Hoppas det inte går att spela mer. För då har jag kastat bort 600 kr...

 
Ingen bild

OggeVigge

22 december 2014 08:04

Måste man köpa nåt speciellt för att barn ska finnas?

 
Ingen bild

C:

28 december 2014 16:43

svar till "mirre" :
Det ska gå att kontakta EA. Jag tror att dom vill att du skickar bild på din skiva+fodralet så ger dom dig en ny kod/ förklarar iallafall väldigt bra i meddelandet. Jag vet dock inte vart du får tag på dom men du kan ju testa att gå in på thesims.com/sv_SE BTW du hittar säkert annars genom att googla.
Även om inte "mirre" såg det här så kanske jag hjälpte någon annan?!

 
Ingen bild

Sims4Ever

26 januari 2015 16:50

Hej just nu så kan man gå in på orgin (du borde ha ett konto där om du spelat the sims förut) och just nu kan man spela the sims4 i 48 timmar om du tänker på det är det ju sjukt mycket tid jag köpte the sims 3 i slutet av november och har bara spelat i 42 timmar så testa gärna det på orgin gratis och ett bra test för en hel tid

 
Ingen bild

credit home

7 februari 2015 04:48

Hallå

Ansök om en snabb och bekväm lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt på ett billigast ränta på 3%. Inte att kontakta oss idag via: credithome@blumail.org med lånebeloppet behövs som vår lägsta låneerbjudande är 1,000.00 till något val av lånebeloppet. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få ett lån från oss ...

Lån Sökande Detaljer

(1) fullständiga namn:
(2) mängd som behövs som lån:
(3) Lån varaktighet:
(4) Telefonnummer:
(5) Land:
(6) Stat / provins:

OBS: Alla svar ska skickas till: credithome@blumail.org för snabb bearbetning.
Tack

Herr Elijah Roland

 
Mr Jack Warmer

Mr Jack Warmer

16 maj 2015 20:53

Goede dag, ik ben een geregistreerde particuliere geldschieter. We geven leningen aan mensen te helpen, bedrijven die nodig hebben om hun financiële status over de hele wereld te werken, met een zeer minimale jaarlijkse rente zo laag als 3% binnen een jaar tot 30 jaar terugbetaling looptijd een deel van de wereld. We geven leningen binnen het bereik van 5000 € 100.000.000 euro. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Geïnteresseerd persoon moet contact met ons op via e-mail: jackwarmerloanlender@gmail.com

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Robert

Robert

19 maj 2015 23:53

God dag,

Behöver du en akut lån för att starta företag, eller om du behöver ett lån för refinansiering, Behöver du ett lån för att betala av skulden? Behöver du ett lån för att köpa en bil eller ett hus? Om ja oroa dig inte mer, kan vi hjälpa till !!! kontakta oss nu via e-post för akut lån.

E-post: robertandrealoan@hotmail.com

Tack.

http://fantasims3.bloggplatsen.se/2014/09/04/10847

 
Fru Susan SVÄLTA

Fru Susan SVÄLTA

20 juni 2015 19:35

Hej, Allihop,

Jag är fru Susan SVÄLTA, jag skriver detta brev eftersom är mycket tacksam för vad fru Clara Morgan gjorde för mig och min familj, när jag trodde att det inte fanns något hopp hon kom och göra min familj känna sig levande igen genom att leda oss lån med låg ränta på 3% jag trodde aldrig att det fortfarande finns äkta lån långivare på Internet men till min stora förvåning fick jag mina lån utan att slösa mycket tid, så om du är ute efter ett lån för eventuella ekonomiska skäl alls då jag kommer råd du till e-post fru Clara Morgan på VIA: {clara_morgan@outlook.com} för mer info om TRANSAKTIONEN

Jag önskar er all lycka

Vänliga Hälsningar
Fru Susan SVÄLTA..

http://saopaulo-easy.com

 
Ingen bild

Thomas Dawson

6 juli 2015 13:39

Välkommen till Thomas Credit Firm, jag är en internationell affärsman och långivare som har erbjudit lån till så olika enskilda och företag i Europa, Asien, Afrika och andra delar av världen. Vi ger ut våra lån för en ränta på 2% per ogiltigförklara minst 100,00 till högst 100,000,000.00 rubel, dollar, pounds, euro, etc. Det maximala lånet vi kan erbjuda är 30 år till fast ränta.
     Tillgängliga Lån
* Personliga lån (Secure och utan säkerhet)
* Business lån (Secure och utan säkerhet)
* Kombinations lån (Secure och utan säkerhet)
* Konsolidering Lån (Secure och utan säkerhet)
* Hypotekslån (Secure och utan säkerhet)

Intresserade kandidater bör kontakta oss idag för din online snabbt och enkelt lån utan säkerheter insättningar. E-post: thomascreditfirm@gmail.com

Med vänliga hälsningar,

 
Fru Nora

Fru Nora

12 augusti 2015 19:09

Behöver du en akut lån? är du i skuld? gör du behöver akut lån för att finansiera ditt företag ?, har du nekats av din bank, oroa dig inte mer, Våra tjänster är snabb, enkel och säker lån nu oavsett omständigheter. Låna upp till $ 2000 - $ 1,000.000 I DAG! Kontakta oss med lån informationen på denna e-post: noramildred.loans@hotmail.com

Obs: Du kommer att förvänta sig en preliminär svar och finansiering inom 24 timmar

Hälsningar.
Fru Nora

http://fantasims3.bloggplatsen.se/2013/09/28/99549

 
Ingen bild

elijah roland

5 september 2015 04:38

Ansök om en snabb och bekväm lån för att betala räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt på en billigaste ränta på 3%. Inte att kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebeloppet behövs som vår lägsta låneerbjudande är 1,000.00 till något val av lånebeloppet. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få detta lån, kontakta mig för mer information om lånet processen, process som lånevillkoren och hur lånet kommer att överföras till dig. Jag behöver din omedelbara svar om du är intresserad.

 
Ingen bild

Maurice

27 september 2015 19:03

God dag,
Behöver du ett lån mellan individer att hantera finansiella svårigheter och slutligen ut ur återvändsgränden som orsakas av banker för avslaget på deras efterfrågan på kredit poster? Vi erbjuder äkta lån som sträcker sig från 1000 till 100.000.000, ingen bankgaranti och till ett överkomligt ränta på 2%. Jag kan hjälpa till att göra en särskild lånebeloppet du vill. Kontakta mig

om du är intresserad.

E-POST: mauricefinance@hotmail.com

 
Ingen bild

Elin

2 oktober 2015 17:54

Hej! jag har en fråga om the sims 4. jag har haft det nästan sen de släpptes, men jag undrar hur man får spöken? jag har försökt med allt!
tacksam för svar
//Elin

 
Philip Mark.

Philip Mark.

21 mars 2017 17:29

Ansøg om et presserende lån i dag ... gælder for private, kommercielle og personlige lån med minimale renter på op til 2% minimum inden for en tilbagebetalingstid på 1 år til 30 år til alle dele af verden. Vi giver lån i intervallet. 10 millioner til 100 millioner. Vores lån er godt forsikret for maksimal sikkerhed Det er vores prioritet. Interesserede parter skal kontakte os med nedenstående oplysninger via e-mail .... philipmark420@hotmail.com

Dit fulde navn:...........
Dit land:.............
Stat:............
Køn:..........
Telefonnummer:..........
Nødvendig mængde: ..........
Beskæftigelse:..........
Varighed lån: ..........
Email adresse...........

Email..philipmark420@hotmail.com

Med venlig hilsen

Philip Mark.

http://fantasims3.bloggplatsen.se/2014/09/04/10847

 
larsson

larsson

17 april 2017 17:33

Jag bor i Sverige och livet är värt att leva bekvämt för mig och min familj nu och har verkligen aldrig sett godhet visat mig så mycket i mitt liv som jag är en mamma som kämpar med tre barn och jag har gått igenom ett problem eftersom allvar som min man hittade en fruktansvärd olycka senaste två veckorna, och läkarna säger att han måste genomgå en känslig operation för honom att kunna gå igen och jag kunde inte betala räkningarna, sedan din operation gick till banken för att låna och avvisa jag säger att jag har inget kreditkort, därifrån jag kör till min far och han kunde inte hjälpa, sedan när jag bläddrar i yahoo svar och ämne och jag kom över ett lån långivare Mr, Sergey Shikunov, erbjuda lån till rimliga ränta och jag har hört om så många bedrägerier på internet men vid denna min desperata situation, hade jag inget annat val än att ge det ett försök och överraskande det var som en dröm, jag fick ett lån på $ 150.000 och jag betalade för min make kirurgi och tacka Gud t agens är bra och du kan gå och arbetar och bördan är längre så mycket på mig mer och vi kan mata bra och min familj är glad idag och jag sade till mig själv att jag kommer att sörja högt i världen av underverken i Guds mig genom denna långivare gudfruktiga Mr Sergey Shikunov och jag skulle råda någon i äkta och allvarliga behov av lån för att ta kontakt med denna gudfruktig man på (sergeyshikunov@yahoo.com) genom .. och jag vill att ni alla att be för den här mannen för mig
Tack

http://https://sergeyshikunovfinance.wordpress.com

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar